İnstagram Kapanan Hesabı Açma ...

Mart 22, 2020 mavisimsek 0 Comments

İnstagram Kapanan Hesabı Açma ...


Son zamanlarda girdiğim nerdeyse tüm tikli hesapların silinmesinden dolayı alışık olduğum bir konuyu sizlere göstermek istiyorum. Hesabınız silinirse atacağım formdan vereceğim açıklama ile 4 5 form atmanız durumunda hesabınız en geç 24 saat içinde aktif olur.

Form: Forum için Tıkla

Açıklama: Sayın instagram ekibi instagrama kısa bir ara vermeye karar verdim ve hesabımı dondurmaya çalıştım ve bugün açmaya çalıştığımda hesabınız silinmiştir yazısı karşıma geldi. Hesabımı dondurmaya çalışırken yanlışlıkla sildiğimi farkettim.Yüzlerce fotoğrafım ve takipçilerimi kaybettim.Instagram ekibinin bu konuda ne kadar hassas olduğunu biliyorum,bu durumu anlayışla karşılayacağını düşünüyorum, en kısa zamanda hesabımı aktifleştirmenizi istiyorum.